LeviSharonMoto.reismee.nl

Dag 2

Van Gothenburg naar Ransäter storanges camping.

Pakweg 400km gereden, grotendeels maar 70 à 80km wegen en joepi 110km weg!!!

En wat duurt het dan lang...van 9.45u tot 17u gereden met 2 tankstops en 2 eet en drinkstops.

Uiteraard mooi landschap en meren gezien, leuke bochtjes helaas mocht je er maar 70km rijden maar werd er 50km gereden...totaal anders rijden dan in Oostenrijk ofzo haha.

Als ontbijt een lekker Zweeds broodje met aardappelsalade en kipfilet. Het stadion van Levi niet op de riute, hoe kan dat nou...enfin. Op de camping aangekomen onze stuga gecontroleerd...die had beter schoon gemaakt kunnen worden, gelukkig hebben we ons eigen pannetjes mee en bestek. Het sanitair was oud, douch putjes vol haren en de toiletrolhouders kon ook gerepareerd worden. Dus beetje teleurstellend, maar voor de rest lekker mie gemaakt saampjes gezellig gemaakt en 5x geprikt worden door de muggen na ons ienie mini wandeling langs het water op de camping. Het was vandaag mooi zonnig weer.

Later met Levi gekaart, was leuk dat ouderwets pesten, nu alweer weer 22u dus tijd voor een slaapje ;)

Morgen naar sveg camping!