LeviSharonMoto.reismee.nl

Dag 6

11 aug.

7u ...opstaan! Alle koffers dicht doen en op de moto zetten! Even ontbijten en de stuga schoonmaken. En opmaken voor dik 500km naar de volgende camping in Skabram.

Pff als ik teveel en te lang bomen zie heb ik het toch ff moeilijk ... weer wegwerkzaamheden. ... oef dacht dat gister al genoeg was ;) maar dit keer was het 15km lang grof graffel weg. En een vrachtwagen die doodleuk voorbij denderd! Of een walser die op ons weggedeelte moet werken en wij glijdend naar de ander weggedeelte moeten...zo blijven we wel wakker ;) Kijk schat! De eerste elanden van vandaag op de weg! Eens kijken of we op de 20 komen net als gister ;)

Poeh he 3,4,7,11 zijn er 13 geworden vandaag ;)

Zo'n 40km voor de camping werd het erg donker...We waren net gestopt bij de Strofosen waterval, een vrij lage waterval, maar breed. Ook mooi. 5 min. Verder gereden en toch maar besloten om de regenpak aan te doen. Zoeff daar gingen 2 motor rijders in blauw en gele pakkies. ...zo hele onderneming om regenkleding aan te doen en wij gaan weer rijden in de regen....voorbij een bushokje met 2 harleys ff zwaaien :) en even later bij een café de gele en blauwe pakkies die ons eerder voorbij zoefde ..... eeeuuuuj zwaai en nu zoeven wij weg haha.

Jiehoe de poolcirkel! Klik foto gemaakt natuurlijk. De camping was nu nog maar 10km. Wauw een groot stuga gekregen ;) en eindelijk een twee pers. bed! Even geen te kleine STAPELBED voor Levi. En volgens mij een boxspring ...We gaan hopelijk lekker slapen.

Morgen vroeg op...lange dag 665km via Finland Lapland Levi :)