LeviSharonMoto.reismee.nl

Dag 9

Kleine wasjes, grote wasjes doe het in de wasmachien. ..6u liep ik daar met een tas vol was...En lekker bewolkt weer en motregen...word vandaag niks...

Na een blik op het weerbericht en de lucht gingen we nog om 16u naar de Noordkaap toe. Wauw wat ziet het landschap toch anders uit als het zonnig is en met een blauwe lucht!

Heb een poging gedaan om te filmen en foto's te maken, ben benieuwd of dat ggelukt is...zo fijn om met mooi weer te gaan rijden en tig moosen te zien en schapen die los lopen en onder het vangrail gewoon liggen te eten. Schaapjes blijven wel netjes wachten tot we voorbij waren, Moos die lopen gewoon kris kras het weg op en af...

De terug reis liep wat uit door stops en foto's maken, dus snel naar het restaurant van de camping of er nog gegeten kan worden. Of je daar wel koet eten is eigenlijk een tweede ivm de hygiëne. .. enfin biffburger en frietjes...lekker als het warm is en als het gaar is...jammer.

Laatste nacht en hopen dat het v.b.golgende camping beter is.