LeviSharonMoto.reismee.nl

Gezellig gourmetten en tafel bbq in Walsoorden!

Ondanks dat ik pas 's middags van de uitnodiging hoorde, zijn we na een bezoek bij de Ikea (met de auto) gauw naar huis gereden en op de motor gestapt om bij vrienden aan de overkant te gaan eten.

De motor heeft ondertussen wat vervangende onderdelen gekregen o.a. nieuwe luchtfilter, remmen, koelslangen, ledlampjes, oliefilter en achter remschijf.

Wat er nog in komt zijn de hyper pro veer en schokdempers en een nieuw set banden voor onze vakante naar Noordkaap straks in augustus.

Maar terug op zondag 7 juni :) de route naar onze vrienden in Walsoorden verliep maar langzaam. Dat omdat er vanuit Middelburg richting de Westerscheldetunnel gewoon vast stond...geen ongelukken maar hartstikke druk. Mede doordat een deel van A-58 gesloten is. Levi natuurlijkzig zaggend naar vorenen we hadden al snel de file achter ons gelaten. Toen via de Sluiskil tunnel naar Walsoorden. Als bijrijder kan je natuurlijk gewoon lekker rondkijken zeker als het mooi weer is en rustig gereden word. Helaas geen foto's dit keer, maar ach.

Toch wel fijn om mee te rijden na een tijd niet mee gereden te hebben! Na 1,5u later op bestemming aangekomen te zijn dan afgesproken zijn we gezellig met Peter, Elena en de gastheer/vrouw Lilian en Hugo aan tafel gegaan. En Lilian heeft ons maar weer verwend met een toetje toe; een magnum!

Na het eten even de tuin bewonderd, mooie rozen en bloementjes. Hier een paar foto's van de tuin :)

De reis terug naar huis was vrij laat, gauw naar Cleo toe die al een dag alleen thuis was. Ondanks dat het maar een kort ritje was van een uur, toch fijn om even weg te gaan met de motor. Het was een gezellige avond, bedankt Lilian en Hugo :)