LeviSharonMoto.reismee.nl

Suzi op zn kant...

Vandaag een stukje van de zomerrit gereden, mn tom tom wou de gecorrigeerde route niet laden dus achter Levi aan aangereden

Op zich ging het goed...lekker stukkie gereden, zonder al te veel last te hebben van mijn handen...toch van c.a. 14u-17-15u gereden. Niet uitgereden, anders waren we nog langer wezen rijden...

En dan gebeurd er dit in de buurt van Overzande...en dan hebben we net van plek gewisseld. Ik mocht voor rijden (30min) naar huis toe. In mijn eerste bochtje...opt gemakje... en dan dendert er een groot gevaarte die van links komt (traktor) Wij hadden voorrang, maar ik zag die tractor met zo'n gevaarte aankomen dat ik dus het zekere voor het onzekere nam en ik remde...al reed ik niet zo hard, maar wel beginnend in de bocht.

Misschien raad je het al...maar als die traktor me dus niet had gezien en te laat op zn rem stapte lag ik dus onder de traktor Goed traktor remde net af, in principe zou je (als je niet lichtjes in paniek raak/ of niet geschrokken ben) zo ff er langs gereden. Maar ik dacht dus die gaat gewoon door rijden, ik rem en stop wel en dat heb ik geweten. De motor helde naar rechts, op zich niet erg, maar mijn voetje voelde geen grond...en toen ik die wel voelde was het al te ver, dus moest ik Suzi op zn kant leggen en stapte ik er gewoon overheen.

Maar balen dat het dan zo moest, en ik had natuurlijk aan mn stuur kunnen trekken en gelijk naar links kunnen leunen zodat de motor recht bleef staan, maar ik dacht toch ff aan mn handjes...en die trok het gewicht niet.

Mijn knipperlicht rubber is gescheurd, het hangt er zielig bij. Hopelijk kan Levi deze nog lijmen en anders komt er een nieuw rubbertje en nog wat krasjes her en der.

Levi heeft de motor weer rechtop gezet, en gewoon opstappen en naar huis...welja heb ik dat ook gehad. Maar besef wel donders goed dat het helemaal verkeerd kon aflopen.

Reacties

Reacties

Marc

Altijd zonde maar laat het je niet afschrikken hoor. Ik herinner me nog de rit van vorig jaar augustus, je rijd hartstikke goed.

Wilko

Jammer van de krasjes. Maar beter op het metaal als op jou. Lekker door blijven rijden, ik lig ook ieder jaar wel een keer op mijn kant.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!