LeviSharonMoto.reismee.nl

Familiedag in Strijen

Voor het eerst organiseerde het bedrijf van Levi een familiedag met een kinder entertainer, live zang/muziek, springkussen, zwembad en draaicarrousel. Een frietkraam, poffertjes kraam en suikerspin popcorn kraam. En natuurlijk een bar die het continue druk had met drinken inschenken en glazen ophalen/schoonmaken. En dan allemaal onder een fel zonnetje en warme lucht...gelukkig was er ook een tent waar tafels en stoeltjes zijn gezet...lekker aan de achtersteb tafel en daar was een windje! Heerlijk.

Het was wel 30 graden en er was geen druppel regen gevallen tussen 13u en 19u. Kinderen zijn bikkels, maar alleen open speeltoestellen met dit warmte en felle zon moet je wel oppassen. Ik was blij dat ons petekindje niet mee ging.

Maar goed het gaat om het moto rijden natuurlijk! Lol.

Nog voor vertrek aan mn camouflage motorbroek zitten plukken en naaien...ook snel snel het moet maar...veelste warm haha. Ik wou geen jeansbroek aandoen, omdat het stof zo dik en zwaar is als je de jeansbroek nog een tijd aan moet houden. Het was hier in Vlissingen nog goed te doen, eenmaal aangekleed in je motor pakkie begint het toch snel erg warm te worden als je niet gelijk vertrek...op naar Strijen!

Eerste half uur lekker bewolkt en af en toe zonnetje...hoe verder naar boven hoe warmer en....donkerder...En ja hoor heeft lekker geplenst en we zagen de vorm van de wolken nou hopelijk rijden we er net langs...Ik merk dan ook gelijk dat we harder gaan rijden ;) 2 kleine buitjes gehad, maar ach dat waaide weer zo droog. In Strijen aangekomen....uitkleden...En warm dat het was! in het zonnetje onze motor kleding uitgedaan, ik een jurk aangetrokken en pff eerst wat drinken en een koel plekje vinden. Glaasje water was ook zo leeg :)

Om 17.30 de baas gedag gezegd en bedankt voor het presentje (alleen voor de dames) blijkt een geurtje te zijn van Black xs be a legend Debby Harry limiet edition.

We moesten nog naar Oud Beijerland toe om efteling kaarten op te halen. Scheelt toch weer €10 per kaart...terug naar huis...En allemaal bochtjes! Dat was een leuk stukje :)

Zo we waren moe thuis, de warmte he en zondag weer de warmte opgezocht.

Later de blog van de hyper pro dag in Sprundel (5 juli)