LeviSharonMoto.reismee.nl

Utrecht ipv Ter Aar

Ook zo dom van me...portemonnee vergeten als je weg gaat...

Lekker vroeg opgestaan deze dag om op tijd om 10u bij het getrouwde stel te zijn in Ter Aar wat 2 uur rijden is...zo heb je alles klaar gelegd om mee te nemen, vergeet je nog een tasje omdat je je handen vol had en dacht dat je het al in de koffer had gedaan...

Hier kwam ik dus een uur later mee, want dan ga je nadenken op de motor, getrek aan levi 's mouw, zet de moto is aan de kant! NEE!!! Terug naar huis...stel opgebeld en we zien jullie in Utrecht!

Beetje balen dus en de ochtend ging al niet zo met de diertjes...Cleo die opeens gaat poepen en 3x uit moest. Zorro die te gretig gegeten heeft en alles weer uitkotst...en ik met mn koppijn, gesnotter en keelpijn...thuis gekomen tas gepakt, even wat afwas weg gezet want Levi ging op de computer wat doen en 10min later stapten we weer op de moto.

En wat een verschil als je om 8u wegrijd of om 10.15u hartstikke druk op de weg! En voornamelijk aan de andere kant van de weg die naar vlissingen leid, Tja veel Duitsers en Belgen die op vakantie zijn en naar de kust gaan...2 uur later in Utrecht! Pas getrouwde stel helemaal happy met de bruidsfoto's en mini fotoalbum !

Waar gaan we nu naar toe. ..Oosteinderweg in Aalsmeer naar een motorkleding groothandel zaak. Die had toevallig de 11e een open showroom voor particulieren. Helaas weer niet geslaagd, bijna maar dan moest er van alles vermaakt worden.

Door naar mn schoonouders in Lelystad. Ondertussen wel erg warm hier met 28 graden terwijl in Vlissingen 22 graden was. Gezellig gekletst samen en lekker pizza gegeten. Schoonvader is zondag jarig, dit is natuurlijk veel leuker om de eind middag en avond met ze door te brengen dan dat we zondag na de veluwe rit een uurtje op bezoek gaan :)