LeviSharonMoto.reismee.nl

De veluwe race!

Vandaag de veluwe rit van Mc de Kraats gereden met 3 van hun leden. Opkomst was min.105 rijders.

De 1 had een triumph triple speed , de 2e een Yamaha tracer en de derde een Yamaha R1.

Uiteraard gaf de Garmin na een klein stukje rijden een keer om teken...en toen zagen we deze 3 moto rijders...daar maar aangesloten...en ok het kleine stukje reden ze netjes en toen een open ochten weg! Haha we hadden het gevoel dat ze ons kwijt wouden. Dus goed vasthouden en de heupjes los maken :) ons raken ze niet zomaar kwijt hoor.

Maar het waren gewoon hele snelle rijders, dat was eens anders rijden zeg. Vandaar het Veluwe race met veel bochtenwerk.

Af en toe de lucht in geschoten bij een drempel, hoe doen ze dat toch? Natuurlijk kijk je naar de geen die voor rijd voor hoge drempels of kuiltjes. Maar het lijkt alsof ze amper opgelicht worden, terwijl wij met zwaarder moto en 2 rijders erop goed moesten afremmen. Tja en af en toe raakte de R1 achter door het nie meekomen bij het oversteken of straatje draaien...en dan rijden we als derde.Dus wij achter die 2 zotte racers...die al heel ver waren...bij trekken en die bochtjes nemen...waren we de R1 kwijt, o.o..o..gewoon te snel met de Pan, haha.

Eindelijk een stop!!! En ja hoor ze dachten dat we wel snel zouden afhaken net als menig motorrijders die met hen mee willen rijden...zeg hoezo ach onze toermoto kan dat toch best? Lekker tempo hoor lol. Af en toe wel leuk, maar soms ook te roekeloos hoor dan zie je ze net auto's inhalen voor een bocht of dan zag je een auto aankomen en de 3e moest nog inhalen..wij wachten wel ff hoor ...maar ze wisten heel goed wanneer en waar op de snelheid te letten.

Moet wel zeggen dat het FUN was en als we normaal keurig netjes reden dat we misschien niet eens 5uur rijden redden...grote groepen reden ook behoorlijk door! Helaas dit jaar niet een beker voor de grootste groep of jongste rijder ...denk dat wij de enigste van MZV waren. Maar we kregen wel de beker voor de verste rijder!

Kortom genoeg gereden dit weekend. Bekijk de plaatjes van de rit bij Foto's.