LeviSharonMoto.reismee.nl

Kledingreparatie van de leren motorjas

Vorig week had ik contact opgenomen met MaxiMaat over mn leren motorjas.

Voordat we naar de Veluwe rit gingen zag mn schoonmoeder dat mn jas gescheurd was! Daar schrok ik wel van. Maar het is precies op de naad gebeurt en is dus niet goed gestikt geweest.

Afgelopen zondag de motorjas in Poeldijk af gegeven. Dit werd uiteraard kosteloos gerepareerd, want zo'n scheur mag niet.

Wederom een goede service gehad, ik had zelfs enkele broeken gepast. Maar niks gekocht hoor. Het verbaasde me dat hij exact de goede beenlengte broeken had. Uiteraard had de 1 meer heupruimte of een ander hele smalle pijpen :) wat erg leuk was is dat ik heel wat ruimte heb gekregen bij mn normale broeksmaat. Ik kijk er al naar uit als ik een normale ds maat kan kopen velen gaat tot maat 44 enkelen tot 46...maar dat zal vast volgend jaar pas zijn haha...of toch niet...lol

Terug komend op de reparatie, gisteren ochtend belde MaxiMaat me op dat de coupeuse op vakantie gaat en hier pas 3 augustus aan kon werken. Oeps, das erg krap voor onze vakantie. Maar goed, de beste man heeft ook recht op zn vakantie en ik heb de jas toch niet nodig naar Scandinavie. Vervolgens belde hij rond 18.30u weer op na 2 miss callls...met de melding dat mn jas klaar is en dat de beste man heel hard gewerkt heeft ;) lol. Mn jas word nu opgestuurd en ik heb hetgewoon super snel terug! Hij zal morgen wel geleverd worden als hij vandaag het pakje opstuurd.

Een hele fijne winkel MaxiMaat! We hadden ook een kleinigheidje meegenomen. MaxiMaat heeft iets met olifanten. Zn logo is met een olifant maar in de winkel staan ook tig olifantenbeelden. Hij moest ff goed kijken, maar vond het hartstikke leuk :) Het is een schelp waarbij een boom en een olifant in gemaakt is.

Reacties

Reacties

sharon

Gisteren kwam het pakketje aan. En hij heeft het netjes gemaakt :) toppie, bedankt MaxiMaat. En coupeuse een hele fijne vakantie toegewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!