LeviSharonMoto.reismee.nl

Nog 3 nachtjes...

en dan begint ons grote avontuur! Maar eerst druk bezig met inpakken en gisteren is Levi nog aan het klussen geweest. Er zitten nieuwe bandjes onder!

en dan nog wat aankoopjes hier en daar...zonnehoedjes...of eigenlijk een muskieten hoedje voor mij haha. Hoop dat ik het niet hoef te gebruiken en dat er weinig muskieten zijn.

Een nieuw vizier voor mn helm, straks geen last meer van de krassen op mn vizier. En morgen komen de oordopjes binnen en nog een camera-tje...de drift was gekocht voor mn verjaardag maar uhh tja amper zelf gebruikt ;) en het is Levi's speeltje vanaf het begin :) . En nu zal ik een eigen ding hebben voor de helft minder van de aanschafprijs van de drift maar dan met veel accesoires hihi dus gelijk een grote test voor dat ding want die moet gelijk mooie plaatjes en filmpjes maken in de vakantie;)

Rest nog enkel de grote fotocamera mee te nemen in de topkoffer en wat kleine spul, zal toch ff paar dagen met een rugzak moeten zitten want tja geen plek meer in de koffers!

Zie foto's in het fotoalbum nog 3 nachtjes (kan ze via de ipad niet hieronder weergeven)