LeviSharonMoto.reismee.nl

Zomervakantie 2015

Op dit moment zijn we een week verder maar omdat we niet overal Wi-Fi zullen hebben zal ik de verhalen iets later plaatsen. Foto's zullen later in een mapje staan.

Hier het verhaal van 6 augustus ons 1e vakantiedag.

Het avontuur begint...

Na een vermoeiende inpakavond op woensdagavond en natuurlijk weer veelste laat naar bed, de ochtend gestart met de afwas en Levi de topkoffer op de motor plaatsen.

We wouden 8u vertrekken..Dit werd uiteindelijk een uur later met een stop naar Strijen.

Yep dit is wel het meest be pakte reis op de motor...met zijkoffers, topkoffer, motor tas, regenpak, en een rugzak op mn rug....

10u. De hondenpaspoort van Cleo afgegeven, die had Levi de voorgaande middag vergeten te geven aan de oppas. De reis ging echt beginnen nu en uiteraard op een warme dag van de week!

In totaal 3 kleine stops en 2 tankbeurten, een hele zonnige dag dat begon met 24gr in Zeeland, en in Hamburg 36gr! Uiterst vermoeiende rit geweest.

Vandaag Vlissingen naar Kiel vanaf 8.30u aankomst 17.50u bij de STENALINE.Grote schip 11 hoog en we hebben een hutje op de 8e verdieping gekregen.

De motor staat beneden vastgemaakt en het aantal motorrijders is best veel. Veel zijn we op de snelweg voorbij gereden. Lol.Op het bovenste dek hebben we een broodje hamburger gegeten, een lekker verse bbq beefburger van 99 sek ...nog nooit zo'n dure hamburger gegeten hihi. Na een rondje bovendek en dek 7 shops en games gelopen te hebben lekker naar bed gegaan om 21u. Morgen arriveren we rond 9u in Göteborg en daar vervolgen wij de rit via de kust naar Ransäter. Maar eerst ff ontbijten aan het vaste land en de stadion van Levi opzoeken ;)