LeviSharonMoto.reismee.nl

12 dec. motor ritje naar Hellevoetsluis

Vrijdags kwam Levi al doodmoe thuis van werk. Snotter de snotter...

Dat word wat kunnen we dan zaterdag weg? Ja dat moet wel lukken zo erg was het nog niet. Zo als afgesproken gingen we eerst naar ons neefje die zn verjaardag alvast vierde. Leuk om onze oom en tante te zien, maar die gingen net weg. Dus kus kus en Doei!

Gelukkig is het rustig en warm binnen. En het gesnotter viel ook mee. Op de motor ook super gegaan. Tja was droog weer en we hebben normaal kunnen rijden ...Misschien 1 auto ingehaald die 70km reed waar 80 mocht. Net voor Hellevoetsluis paar spetter gehad, maar pff zijn maar paar spetter geweest en we waren er toch bijna.

Ons neefje is lekker verwend met Lego cadeautjes. Levi heeft nog gezellig aan zn tafel gezeten en geholpen. Manneke stond de hele tijd gewoon braaf te lego-en. Net voor vertrek moest ik nog met de grote broer gaan auto racen. Ook een mooi cadeau en die auto's vliegen de kamer rond! Prachtig vinden ze dat ;)

Zo na 2 uurtjes geklets en gespeel naar huis gegaan want cleo moest uitgelaten worden, wij moesten nog eten én het Mzv feestje was 's avonds! Hoor je Levi, we gaan wel met de auto hoor want dan kan ik een pilsje mee drinken én niet te rijden...HATSJIE! Tissue box maar niet vergeten ;)

Poeh poeh, hanschoen verwarming aan...Want het is stuk kouder geworden en het waait behoorlijk. De kids zwaaien ons uit, lev was te druk met bochtje draaien, maar ik terug zwaaien. Blij dat ik toch die handschoenen heb gekocht...Hoe lang de accu mee ging wist ik nog niet maar we zien het wel. De linker viel eerder uit dan de rechter maar hebben het lekker voorverwarmd. Tijdens de koud weer rit heb ik ze een uurtje aangehad, dan nog 2u op laag stand tijdens een ander ritje en dan nu misschien 15-30min. Nou das meer dan 2u dus das fijn!

Bah wat waait het hard, jee daar komt een autobus aan en een vrachtwagen oh en rechts wil invoegen. ..heen en weer. Goed vasthouden want eh 70 rijden is dan toch echt te langzaam en om zo tussen 2 auto's te zitten is ook nix als je gewoon ziet dat ze zo dichtbij rijden (en wij) dus inhalen...en ik goed vasthouden...Daar was het nog niet erg,maar we moesten de bruggen nog over..iiii hier was er echt 70 aangegeven ivm windstoten. Wat denken jullie zelf? Nou blij dat we veilig en snel thuis waren.

Omdat mn verwarming uit was, de windstoten en dat ik heel goed vast moest houden, tintelen mn handen verschrikkelijk. Verdorie, heb er eigenlijk weinig last gehad sinds Noorwegen maar nu dat ik mn armen en hand flink moest inspannen en in combinatie met kou....wat baal ik ervan! Wat de snelheid betreft vanaf de bruggen en zo naar huis vond ik niet zo erg, zelf zou ik het niet durven denk ik...maar we hebben ook 70 een klein stuk gereden, en toen leek het dat we omgeblazen werden.

Onderweg voelde ik Levi niezen...das echt nix als je een helm op heb...gingen eten halen en de zakdoekje werden gelijk gepakt. Shar we blijven thuis hoor, dit is niet meer leuk. Voordat we ook klaar zijn met eten zal het ook na 20u zijn. Een ieder die ons kent...we komrn vaak eat later aan hihi. Thuis gekomen, alles uitgedaan en tussendoor maar de neus snuiten en niezen...helaas geen Mzv feestje voor ons. Lekker vroeg in bed gedoken! Tissue box is voor de helft leeg hopelijk voelt Levi zich zondag (straks) iets beter, want dan hebben we ook een afspraak staan...

Fijne zondag iedereen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!