LeviSharonMoto.reismee.nl

Het begin van een avontuur (Sharon)

Vakantie is voorbij...en een nieuw geheim begint, want ik heb besloten om op avontuur te gaan; namelijk in het geheim motor rijlessen volgen Ik heb het wel met Levi overgehad om te kijken of motor rijden echt niks voor me zou zijn. Dat ik in 2016 misschien een poging ging wagen. Het 'passen' van lesmotoren begin in het jaar heeft hij ook niet geweten. Zo ook de eerste maand van de rijlessen heeft hij niet mee gekregen, wel dat ik bezig ben met de theorieboek...deze had ik immers mee genomen op vakantie, maar uiteraard geen tijd voor gehad.

De eerste les bij Alwin, zo spannend en gelijk op de weg rijden naar de parkeerplaats bij Sweanenburgh om daar te oefenen. Waaah en zo eng ook. Starten met 1 van de remproeven. Blijkbaar knijp ik niet hard genoeg op de remmen om vóór de streep te stoppen haha. Korte vingers hè...ff verstellen en oefenen dat je de gas ook los moet laten en gelijk moet remmen....en niet de voetrem vergeten...of niet te hard de voetrem intrappen.

Zo gingen er weken voorbij, 3 maanden... oefenen en oefenen, alle 3 de remproeven en toen de bochtjes links en bochtjes rechts...wie had dat gedacht zeg...Sharon op een lesmotor in de winter maanden, met in sept en oktober mooi weer, maar daarna al gauw regen en beetje sneeuw.

Goed nou heb ik meer lessen moeten nemen, omdat ik mijn 8-jes niet voor elkaar kreeg de bochtjes naar links wouden maar niet en als links niet ging, ging rechts niet waaaa. Moedeloos word je ervan.

Word vervolg...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!