LeviSharonMoto.reismee.nl

Praktijkexamen motor verkeersdeelneming A rechtstreeks

Het is zover! De grote dag...van afrijden op de motor...zou het goed gaan? 's Ochtends nog ff een lesje gepakt om alle punten door te nemen...en het regende...en ja hoor op de rotonde naar Middelburg toe uitgegleden. Uitgegleden!!! schrik zat er goed in. Lekker in mn nieuwe regenpakkie, waar nu een scheurtje in zit...motor gleed van me vandaan. Ik ging staan en ik gleed bijna uit...het wegdek was dus superglad op de rotonde.

Lekker dus als je 's middags moet afrijden en je bent 's ochtends van de motor afgevallen...enfin motor rechtop gezet en er weer op geklommen. Gelukkig niet de eerste keer dat ik val, maar wel zo op de openbare weg. Bij het oefenen van bochtjes is het weleens gebeurt dat ik net te weinig gas gaf om een bochtje te maken waarbij ik dus de motor neer legde.

Het afrijden is in Middelburg dit keer, niet in Goes...gelukkig maar. Hele aardige examinator , waarvan ik de naam al niet meer weet En gewoon lekker rijden en genieten zei die. Het stukje bij Middelburg richting Veere toe was ik de auto ff kwijt maar ach gewoon lekker gassen, zolang ze me niet zien kan er ook geen strafpunten gegeven worden haha. En zo vliegt de tijd om en keren we weer terug naar de kruitmolenlaan...en ik stap af en krijg gelijk een hand en een brede glimlach van de examinator

WAAA, hahahaha, ik ben gewoon geslaagd! .... ik heb zo mn motor rijbewijs!!!!

Het was wel zo dat Levi op vakantie was....en om nou nog geheim te houden dat ik geslaagd ben...dat lukte me niet haha. Dus rijbewijs opgehaald bij de gemeente én een foto door gestuurd.... Hij kon het niet geloven heel die tijd gewoon geheim gehouden dat ik aan het lessen was en nu opeens een rijbewijs had, heerlijk dat koppie van hem. Zo verrast en ipv in 2016 zomer starten met rijlessen, lekker samen rijden op de motor maar dan beiden op een eigen motor

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!