LeviSharonMoto.reismee.nl

BMW testdag

Vandaag zou ik eigenlijk ook een Bmw motor testen, de Bmw F 700 Gs Adventure... en hoe vervelend is het dan als je al een maand bezig bent om te contacten dat de motor dan wel verlaagd moet worden....pff

Nee mevrouw dat kan op die dag niet, dan duurt het te lang om de motor te verlagen en bla bla. Ok dan annuleer ik de reservering. Bedoeling was dus om met manlief samen de motoren te testen.

nieuws.motor.nl over de bmw 700/800/1000gs

Levi heeft dus alleen de Bmw S1000Xr getest....waaaa dat was dus niks voor hem hihi. Die ging veelste snel te hard! Ergste was dat hij dus ...zzzzoef zo thuis om de motor te laten zien en ....zzzoeff weer richting Goes ging en dus staande werd gehouden met een waarschuwing kwam hij ervan af anders was die dus zn rijbewijs kwijt geraakt...het is er ook eentje he. Na de 1000xr mocht hij ook de 1000gs testen en die reed veel beter

En toch wil ik een keer bmw's testen, die voor me verlaagd word, anders kan ik toch niet een proefrit maken?!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!