LeviSharonMoto.reismee.nl

Capale Tunnel Syndrom (Sharon)

Al een paar jaar had ik wel last van tintelingen in de handen...dat begon al tijdens de vakantie van de 12 landen...sindsdien is het dus erger geworden. En dit jaar is het veel erger geworden.

Dan heb je eindelijk je motor rijbewijs en dan word je toch nog belemmerd om te genieten en te kunnen rijden. Dus vanaf oktober staat Suzi ook stil....een vroege winterslaap. Noodgedwongen want ik kan niks met mn handen momenteel.

Ik heb wel genoten van de momenten dat ik heb gereden. 1x in groepsverband met mzv, doodeng, maar ik heb het gedaan en daar is het even bij gebleven. Te onzeker op mn fietsie die ik ook maar sinds maart heb.

Capale Tunnel Syndroom, ik heb het dus echt... via de huisarts toch maar doorgesteurd voor electronisch onderzoek. Lekker die schokjes die je krijgt en die dus tintelingen veroorzaakt, zo vaag na afloop, want het leek dat je voordurend onder spanning zat. Ik heb de erge vorm zei de meneer....en snapte niet dat ik eigenlijk geen voortdurende pijn had in mn handen. Het kwam namelijk met vlagen maar wel heel erg, met name 's avonds als je slaapt of als je gewoon iets oppakt.

De linkerhand operatie staat vast...in november...word vervolg..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!