LeviSharonMoto.reismee.nl

Mzv Herfstrit...gewoon gevallen!

De dag ervoor nieuwe achterbandje laten zetten door Motopoort, de voorvork is ook gefixed dus we kunnen er tegenaan!

We mochten voor rijden met 15 motoren...beetje erg veel, maar gewoon opt gemakje rijden he, het is immer een herstrit en je weet niet wat je op de weg tegen komt.

De 3 motoren reden normaal achter ons aan...maar al vroeg kwamen er al gaten en moesten we nog rustiger gaan rijden ;) yup we zijn compleet ;) o nee achteraan nog een gat. Ach ja ik kijk op de teller, toch 65/70 op een 80 weg. En nog geen drap op de weg...

Jot lekker van de omgeving genieten, het was ook best mooi, heel veel vogeltjes gezien en koeien hihi. Op een gegeven moment een 2e groep gezien...die ging een ander weg nemen. Denk dat is ons te langzaam :) en ik dacht dat het Danny's groep was. Maar kijk daar kwam nog een groep aan...uh schat we zijn nu wel met een heel groot groep... Jah maar wij kunnen niet sneller, want er volgen te grote gaten in onze groep. Wel prachtig om te zien zoveel lichtjes achter ons.

En nu oppassen, waar stuurt de garmin ons nou weer heen? Hmm, super rustig rijden want het ziet er niet fraai uit de weg en de trekkers zijn lekker bezig op het land. Nou hopen dat het goed gaat in de groep en heel rustig rijden... Zo als het modder droog is valt het nog mee, je ziet dan ook goed de sporen waar het plat gereden is, maar chips....van het 1 op het ander zag het er glad uit en het drap dikker en ja toen gleden wij ook weg. Het ging eigenlijkj heel zachtjes en ik ben ook zachtjes op mn zij gevallen samen met lev. Maar hij in zn witte pak zag er erger uit dan ik. We hebben niks ter plekke op gelopen, en de motor starte ook nadien. Maar zelfs opstaan en glijdend de motor overeind trekken, was niet gelukt met 3 andere heren erbij die ook liepen te glibberen. Wij hebben dan ook besloten om niet veel verder te gaan rijden. Je bent natuurlijk wel verantwoordelijk voor zoveel motoren achter je en dit was gewoon niet verantwoord als de verdere rit ook zo door polderweggetjes ging vol drap en glijpartijen.

We zijn dan ook met de groep naar Beveren gegaan om wat te drinken. Hier hebben we dan aangegeven terug te gaan naar de Griete. Echter als men de route uit wou rijden mocht dat natuurlijk ook, maar moest er een ander voorrijder worden aangewezen. Volgens mij reden we ook weer met zn allen terug.

Na afloop heb ik dan ook begrepen dat er nog 2 glijpartijen waren in de groep, en in andere groepen waarbij zelfs 1 biker een gebroken been heeft. De weg is ook schoon gemaakt door de brandweer, ik heb ze nog gezien toen we weer naar de Griete reden. Alleen beetje laat zo eind van de dag...

Enfin, weer veilig thuis gekomen, moto schoongemaakt en kleertjes afgespoeld. Uiteindelijk was ik helemaal stijf aan mn linkerzijde (arm, schouder en been) dit heeft tot de donderdag daarop geduurd. En dan geen kindje op kunnen tillen als gastouder is toch wel erg vervelend...maar het voelt nu veel beter! Levi heeft helemaal niks aan overgehouden, de moto? Die heeft een krasje aan de uitlaat en de kap van de valbeugel is kapot.

Tot de volgende rit :)

Pap en mam

Leuk reisje dus, maar het is ook heel lang mooi weer gebleven dat was beter geweest voor een dagje met de motor weggaan,maarja nu was het weer een mooi verhaal :) voor ons!!

groetjes xxxx