LeviSharonMoto.reismee.nl

Minder actief ...

Eind 2016 heb ik het lidmaatschap bij Motorclub Zeeuws-Vlaanderen opgezegd ivm mijn handoperaties en omdat het toch wel een poos zal duren voordat ik op de motor kan stappen.

Levi is wel lid gebleven hoor wie weet dat ik een poging ga wagen om mee te rijden tijdens een open rit van Mzv. Maar dat zit er nog niet in.

Helaas is het zo dat Levi ook veel minder tijd heeft kunnen maken om dit jaar actief te blijven bij de club. Zo hebben we heel veel ritten naar ons gevoel gemist, wat we natuurlijk jammer vinden. Ook de zo gezellige clubavonden heeft Levi ook moeten missen.

Volgende clubavond zal het weer niet lukken om te komen, daar baalt hij wel van hoor. We worden dan in Heinkenszand verwacht voor de informatieavond van Europa Kinderhulp. We krijgen in juli/augustus een kindje toegewezen, hij/zij komt uit Duitsland en mag bij ons 'vakantie' vieren.

Maar hopelijk kunnen we wel bij de avondrit zijn....ik ga nog niet toezeggen, want je weet het maar nooit bij ons op tijd zijn is ook zo'n ding he met ons haha. Maar het staat in ons agenda!

Vrijdag 30 juni 2017:

Avondrit!

Deze avondrit is een clubrit van MZV.

Route is gemaakt door Marc Obrie.

Vertrek: 20.00 uur.

Vertreklocatie: Clubgebouw St. Albert, Sas van Gent.

Reacties

Reacties

Marc

leuke rit om ook op een later moment eens te rijden. Ik ben er zelf ook niet bij aanwezig.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!